Ján Špeťko:
Dnes ráno mi prišiel mail že mi v priebehu dňa dopravia balík a že kuriér mi zavolá hodinu pred dodaním balíka. Zavolal mi keď som bol v potravinách že čaká pred vchodom, a keď som mu oznámil že môžem dôjsť do pol hodiny, bolo mi povedané že nemá na to čas, a keď som mu povedal čo bolo napísané v maily, že on nič o tom nevie, že on volá vždy 2-3 minúty dopredu a že balík mi bude doručený na druhý deň, ale on mi už nebude volať, aby som si zavolal sám, kedy mi ho doručí. Celé zle. Ja keby som sa takto správal v práci, už som nezamestnaný. Nenašiel som ani žiaden kontakt na firmu, aby som ich informoval o správaní zamestnanca.
Dino:
V sms žiadne číslo na kuriéra a keď zavolá, si myslí že ľudia čakajú, len na neho a nechodia do práce. Zatiaľ najhoršia a najneochotnejsia kuriérska spoločnosť s akou som sa stretol.
Stefan Riz:
Maximálne neschopná organizácia práce operátorov na telefónnej linke.Týždeň som sa dožadoval zvozu balíka. Každý deň od štvrtka do štvrtka mi bolo sľubované, že zajtra pošleme kuriéra. Nič sa nedialo, nikto nechodil. Operátorka ma dva krát zrušila. Moja komunikácia s ňou bola maximálne slušná celý rozhovor je nahrávaný možnosť overenia obsahu rozhovoru. S touto prepravnou spoločnosťou nechcem mať nikdy nič spoločné. Neodpovedajú na email nekomunikujú. Veľmi zlá skúsenosť.
Soňa Gazdíková:
Som šokovaná zo služby DPD. Syn si podal 6 balíkov, ktoré mali byť dnes v Anglicku. Jedná sa o výstavu, ktorej sa zúčastňuje a v balíkoch boli materiály na výstavu. DPD odoslalo balíky do Anglicka so zlou adresou bez mena a balíky sa vracajú. Chcel ísť kvôli tomu aj do Nemecka, hocikde, len aby ich dostal, ale počas víkendu sa nedá nikde dovolať a balíky sa údajne vrátia na Slovensko až za niekoľko dní. Vinou prepravnej spoločnosti má syn obrovské problémy na výstave. Takže jednoznačne nikdy s DPD. Nezodpovedná firma.