Marian:
Kupil som si orechovy zavin v sobotu 30.5.2020 v predajni pr Stopshope na rohu.Za skoro 2€ a je to same suche cesto a orechova napln velmi mala,skoro ziadna.Tak takto nie.Uz aj makovnik je coraz menej makovy.Ak takto budete pokracovat tak ja u vas uz nebudem nakupovat.Zakaznik.
Miroslav:
Dnes som si kupil dalamanku a ani som neziedol lebo v nej bol zapečeny dlhy svetlý vlas. No trochu hygieny a šatky alebo sčesané vlasy u dievčat pokial tam nemate chlapa s dlhym vlasom, nezaškodí. Kupujem pečivo len u vas takze ma to zaskočilo. Predajnu nemenujem lebo tobolo zapecené...Inak som s pridujtami max.spokojný
Jana:
Dobry den, dnes 10.12.19 som bola v pekarni pri poste kupit detom rozky, nakolko im velmi chutia. Pred dverami sme stali 4 mamicky s kocikmi. Ked pani otvorila (po hyg. prestavke), prve co bolo, zhucala na nas, ze sa tam hadam nechceme vtrepat s tymi kocikmi. Povedala, som, ze nie, idem len ja, vraj si mam dieta nechat postrazit von, kociky maju dnu zakaz. Nikde to tam nemate nalepene. Chodim do tej predajne pravidelne (niekolkokrat do tyzdna), pretoze prave tomu dietatu, ktore mam nechat pred dverami, rozky od vas chutia. Trosku na zamyslenie. Pani bola velmi neprijemna, nestalo sa to prvy krat. Raz dokonca na deti v predajni zhucala, nech su laskavo ticho, ze sa nevie sustredit (ani zakaz rozpravania tam nemate). Svoj nakup u vas, vdaka tejto nemilej predavacke prehodnotim, napriek tomu, ze Vase vyrobky su fantasticke. Velka skoda.
Taťana Miková:
Dobrý deň! V utorok 29.5.2018 sme boli vo Vašej Pekárni-predajni na ul.1.mája (bývalé priestory Linapa) okolo 9-tej hodiny dopoludnia. Pečiete výborný chlebík. Na otázku: Či je čerstvý, mladšia predavačka odpovedala dosť arogantne: " Neviem, ako to mám vedieť, ja som ho nepiekla." Ešte mala jednu nemiestnu poznámku. Zrejme sa zle vyspala, alebo...
Odchádzali sme dosť rozčarovaní a nahnevaní.
Ak sa niekomu nechce robiť, nech sedí doma a nech nerobí zlé meno Vašej pekárni a celému kolektívu.
Prajem pekný deň!
Drahomír Salaj:
16.6.2017-piatok ráno som si bol na Podbrezinách okrem iného kúpiť i rožok makový-2ks,i keď som sa predavačky spýtal či sú čerstvé ,odpoveď vznela že áno. Doma som však zistil, že boli tvrdé a upečené aspoň pred 2-3 dňami, čo mi samozrejme vôbec nechutili a hodil som ich rovno do koša. Takýto produkt by sa mal predávať za 4-tinovú cenu a s upozornením, že nie sú čerstvé, no čo už, už si u Vás pečivo nekúpim, ale len tam, kde môžem skúsiť kvalitu a čerstvosť overiť. D.S.
Ján Batiz:
Nedá mi aby som sa aj ja, po určitej dobe lenivosti v písaní rozhodol, že sa podelím so svojou skúsenosťou s touto pekárňou. Jedna sa konkrétne o jeden môj obľúbený výrobok a to makový závin. Žiaľ mam nie dobre skúsenosti s nestálou chuťou plnky, konkrétnejšie s jej sladkosťou. Niekedy je normálne sladká, ale niekedy ako dnes 26.5.2017 je nechutne presladená. Rozmýšľal som, že si budem robiť nejakú agendu a písať, kedy som závin kúpil a akú mal chuť, žial som lenivý. Chcel som zistiť či to nieje nejakou smenostou, ak jeden kolektív sladí akurát, druhy extrémne. Apelujem preto na majiteľov, aby sa na to pozreli. Niekedy menej býva viac a v tomto prípade určite, lebo jemne sladký koláč je určite chutnejší, ako taky s ktorého sa vám dvíha žalúdok. A to nevravím a ekonomike výroby. S pozdravom JB.
Dašena Moníková:
Milí pekári, vážim si a vysoko hodnotím vašu prácu. Dorobiť dobrý chlieb a iné pekárenské výrobky je umenie, podobne ako vyrobiť dobré víno či pivo, syr či niečo podobné. Vaše výrobky nám všetkým veľmi chutia a rada si ich kupujem buď na Podbrezinách alebo pri StopShope v Mikuláši. Chcela by som vás však len upozorniť, že v cereálnom rožku, posypanom slnečnicovými jadrami, kúpenom v pondelok 25.4. na Podbrezinách, som našla zapečený dlhý blonďavý vlas. Rožok som vyhodila, nič to, stane sa. Len si na to dajte pozor v budúcnosti. Každý zákazník je dobrý. Ja budem kupovať ďalej. Veľa šťastia a dobrých výrobkov.