Janka:
Dobrý deň,
V pondelok 6.6.2016 som si u Vás objednala tortu na dnes 10.6.2016, nakoľko sa mi torta a jej dizajn páčili a už som si u Vás už tortu objednala a samozrejme ju "schopní" zamestnanci vo vašej cukrárni spravili tak, že ju trebalo prerábať zo dňa na deň a taktiež bola objednaná vopred. Dnešok, keď som po svoju tortu prišla nedopadol inak. Za prístup vašich zamestnancov, či na predajni alebo cukrárov, ktorí tortu vyrábali sa môžete HANBIŤ!!!!! Nielenže tortu nespravili podľa mojich požiadaviek, ešte ju nevedeli ani ozdobiť podľa obrázka farebne. Vaši zamestnanci ani nie su schopní správne prebrať objednávku a zapísať ju a znudene sa naťahujú o to, kto príde zákazníka obslúžiť. O náhrade škody ani nehovorím. Vrátenie financií je v poriadku, ale nie keď potrebujem narodeninovú tortu. O ďalšej ochote riešenia ani nebudem hovoriť, keď slová pracovníčky sú, že si tortu môžem dať spraviť inde. Toto Vaše " dobré" meno budem šíriť ďalej. No mailový kontakt na azet.sk hovorí o všetkom, o kompetenciách i pracovnej morálke vo firme...O skazení môjho sviatku ani nehovorím!!!!!!!!!!!!!!!!!