Zdenka Kráľovčová:
Neochota zodpovedných referentiek pri riešení môjho strono-nákutu zo dňa 3.7. 2016 spočíva:
1. písomné neodpovedanie mojej Gmail reklamácie zo dňa 13.7. 2016,
2. neochota vydať potvrdenie o platbe za storno,
3. vyhováranie na zákonom stanovenú lehotu obchodníka a pri telefonickom kontakte aj na lehotu banky pri poukázaní finančnej čiastky,
4. celý problém spôsobil syr na vyprážanie, ktorý bol nakrájaný na tenké plátky a keďže platba bola zrealizovaná pracovník vykonávajúci zásielku celý nákup stornoval a zrealizoval nákup bez tohto tovaru.
Poučenie pre mňa ale aj ostatných kupujúcich cez zásielková obchod TESCO Nitra. Pri reklamácii nikdy nevykonať STORNO! Len tak sa poctivý zákazník môžete vyhnúť nepríjemnostiam pri dosiahnutí svojich peňazí a vyhnúť sa rôznym obštrukciám zo strany obchodníka. Podotýkam, že u iných obchodníkov som sa s takýmto prístupom k zákazníkovi ešte NIKDY nestretla.