Alica:
snažím sa od dnešného rána dovolať z dôvodu objednania sa na mamografiu, ale asi nie je "nik" na príjme. buď mám signál "zvoní" a potom ma "vyhodí", alebo je obsadené... asi to dnes vzdám, v Košiciach majú "nával" na call centre:)
Kristína:
V utorok 20.08.19 som bola po dlhšom čase na Mamografiu,... objednaná som bola na 13.30h.
Bola som prekvapená nečakala som ani minútu ,sestrička je milá a šikovná
Mima:
Vcelku som za dlhé roky bola spokojná so službami MC, ale tiež som nie raz bola zaskočená, že zástup za gynekologa v píipade neprítomnosti lekárky riaditeľstvo nerieši. Je to voči svojim pacientom arogantne a nezodpovedne.
Kvitkovičová:
Dobrý deň, navštevujem medicínske centrum už 25 rokov a bohužiaľ zvažujem odchod a to minimálne z gynekologickej ambulancie. Ordinačné dni pani doktorky sú len 3 dni v týždni. Ja chápem, že pani doktorka má nárok byť chorá, aj mať dovolenku, ale stalo sa mi už niekoľký krát, že som bola na recepcii odkázaná, na pohotovosť, keďže zástup na gynekológii nie je nikde, čo považujem za neskutočné. Tak som išla na pohotovosť, kde Vám pomôžu na čas, ale Vás opäť odkážu na svojho doktora a sestrička v centre Vám povie že máte volať o 10 dní, lebo pani doktorka nie je. Máte akútny problém a neviete čo máte robiť, a keď mám navštevovať pohotovosť zakaždým čo budem potrebovať gynekológa, tak...
Neviem čo sa zmenilo, lebo po tie roky čo navštevujem centrum bola komunikácia aspoň primeraná, ale teraz ...
Adamová Viera:
Dobrý deň,
pred pár minútami som odišla z Medicínskeho centra, konkrétne od MUDr. Laury Kapciovej z čakárne.
Bola som objednaná na 12.40, tak som prišla o 10 min. skôr. Čakáreň bola prázdna. Vydržala som čakať do 13.10 hod. Pri odchode som požiadala recepčnú o pečiatku na priepustku, pretože aj ja som v pracovnom procese a čas strávený u lekára si musím odpracovať. Sestričku od pani doktorky som 3x stretla na chodbe a pri poslednom stretnutí, keď som povedala, že odchádzam sa čudovala, že ma pani doktorka nezavolala dnu.
Takže záver:
1. Som človek a patrí mi, aby si ma sestrička i lekárka aspoň všimli.
2. Na čo sú objednávacie časy?
Ja už dopredu viem, že na moju sťažnosť budete mať zdôvodnenie. A bude na strane lekárky. Ja však odchádzam z Medicínskeho centra a pozornosť MUDr. Kapciovej budem šíriť medzi svojimi známymi.
Maja:
Mam velmi dobre skusenosti,p.doktor Matis,je velmi dobry,ustretovy,kamaratsky,rad poradi,vysvetli a je velmi dobry odbornik podotykam,skoda,ze odisiel,ale urcite navto mal svoje dovody!:-)
dostalova:
chcela by som upozornit na postupy a spravanie sa Dr Matisa voci klientom vasej sukromnej poliklinike ako aj ako zastrasuje a zhadzuje personal tejto polikliniky nehovoriac o pacientoch mna dnes vyprevadil ze s panom bohom toto co znamenalo chcem vysvetlenie ako si to moze dovolit ked iba on pochybyl a aj pacient aj pomocny personal totalne obvinil