Zopár užitočných tipov, ako robiť SEO efektívne a správne

Zopár užitočných tipov, ako robiť SEO efektívne a správne

Dobré SEO je spôsob, ako osloviť potenciálnych zákazníkov a zvýšiť mieru konverzie. Oplatí sa postarať sa o vysoké pozície čo najskôr, optimalizovať web pre vyhľadávače a udržať si náskok pred konkurenciou. Pýtate sa, ako robiť SEO efektívne? Zaplatiť si služby marketérov alebo vykonávať aktivity v rámci SEO svojpomocne? Ako robiť SEO v rámci obsahu? Všetko sa dozviete v našom článku nižšie.

Ako robiť SEO – proces optimalizácie webu krok za krokom

SEO alebo inak povedané optimalizácia pre vyhľadávače je viacstupňový proces, ktorý si vyžaduje veľa práce rôzneho charakteru. Ak chcete, aby bolo SEO efektívne, nemali by ste používať skratky. Základ pochopenia, ako robiť SEO je v pochopení funkcionality vyhľadávačov.

Bez ohľadu na to či využijete pomoc SEO/SEM agentúry alebo sa rozhodnete pracovať na SEO sami, krokom číslo jedna by mala byť analýza webu. Podrobný audit vám umožňuje zbierať informácie z webu a tým odhadnúť, čo treba vylepšiť. Špecializované nástroje, ako sú Ahrefs, Google Search Console alebo Senuto vám budú nezastupiteľnými pomocníkmi. Takýmto vyhodnotením webu, overením chýb, kontrolou jedinečnosti obsahu bude možné pripraviť SEO stratégiu, ktorá prinesie očakávané výsledky.

Ako urobíte SEO pomocou optimalizácie webových stránok a analýzy kľúčových slov? 

Ak ste zhodnotili vašu webovú stránku, nasleduje analýza kľúčových slov. Pýtate, ako robiť SEO na základe kľúčových slov? Ponúkame vám odpoveď. Iba správne zvolené kľúčové slová ovplyvňujú viditeľnosť vo výsledkoch organického vyhľadávania. Základom pre efektívne SEO je správne zvolený obsah. Ak chcete, aby naša stránka získavala stále vyššie pozície v neplatených, t.j. organických výsledkoch vyhľadávania Google, váš obsah musí byť unikátny. V prvom rade by sme mali odstrániť duplicitné texty, teda obsah skopírovaný od výrobcu alebo z iných webových stránok. Ďalším krokom je tvorba blogových príspevkov, v ktorých prípade by ste nemali zabúdať na optimalizáciu pre kľúčové slová a frázy, ako aj hierarchiu nadpisov H1, H2, H3 a pod. Obsah by sa mal implementovať pravidelne, takúto akciu určite ocenia aj roboti Google.

Netreba zabúdať ani na externé a interné internetové odkazy. Iba dobre premyslená sieť interných odkazov je krokom, ako robiť SEO v rámci obsahu efektívne. Interné odkazy zlepšujú proces indexovania vašej lokality, čo ovplyvňuje vašu viditeľnosť na stránkach Google. Odkazy sú tiež komfortnou stránkou pre používateľov, pretože vďaka odkazom sa zákazníci môžu jednoducho orientovať v rámci stránky. 

Miletičova 21 82108 Bratislava II
tel.: +421250102888

Vaša firma ešte nie je v
Zlatých stránkach?

Rýchlo to zmeňte

alebo volajte

02/501 02 888