Čo robiť, aby sťahovanie kancelárií prebehlo bez problémov

Čo robiť, aby sťahovanie kancelárií prebehlo bez problémov

Nepodceňujte bezproblémové a dobre načasované sťahovanie kancelárií. Ide o zmenu, ktorá v prípade zlého manažovania môže viesť až k nespokojnosti zamestnancov. Aj preto patrí úspešné sťahovanie kancelárií k zložitejším manažérskym úlohám, a to z hľadiska taktiky i stratégie. Neoceniteľným spojencom je skúsená sťahovacia firma, ktorá garantuje bezpečný a čo možno najrýchlejší prenos firemného majetku.

Efektívne sťahovanie kancelárií

Našli ste pre svoju firmu nové priestory, avšak prvotnú radosť vystriedali obavy z toho, ako dopadne sťahovanie kancelárií? Nebojte sa, nejde o žiadnu katastrofu, ak viete, ako na to. Základ tvorí niekoľko pravidiel, vďaka ktorým bude sťahovanie kancelárií mimoriadne efektívne. Sťahovanie kancelárií sa zvyčajne odvíja od dátumu uplynutia výpovednej lehoty v starých priestoroch. Je prospešné, ak na sťahovanie kancelárií upozorníte nielen nájomcu (resp. aj majiteľa budovy – ak nejde o tú istú osobu), ale aj nájomcov, ktorí majú prenajaté priestory vedľa vás. Milým gestom je upozorniť ich na vyťaženie parkoviska, výťahu či prípadný hluk spôsobený presúvaním a demontážou nábytku. Sťahovanie kancelárií je významnou etapou pre firmu, avšak nezabúdajte ani na klientov a obchodných partnerov. Včas ich upozornite na zmenu adresy.

Sťahovanie kancelárií s pomocou profesionálov

Plánujete sťahovanie kancelárií, avšak už máte pripravené nové priestory? Vmestí sa do nich všetok nábytok? Vopred si premyslite, kde danú kanceláriu a jej vybavenie rozmiestnite, obzvlášť, ak vybavenie z jednej kancelárie plánujete rozložiť do viac miestností. Nové priestory štandardne znamenajú aj nové vybavenie, čiže sťahovanie kancelárií väčšinou nezahŕňa prenos starých kusov nábytku. Je výborné, ak si nájdete sťahovaciu firmu, ktorá vám pomôže s jeho likvidáciou a zároveň si poradí aj so sťahovaním ťažkých bremien (trezor, archívy atď.). Samozrejme, nezabudnite zariadiť, aby nové priestory boli čisté. Dôležitým faktorom je aj informovanie kolegov. Sťahovanie kancelárií zamestnanci vnímajú ako isté narušenie plnenia ich pracovných povinností. Preto je sťahovanie kancelárií často sprevádzané zmenami v práci – homeoffice, čerpanie dovolenky, teambuilding mimo firmy a i. Ak je to možné, naplánujte sťahovanie kancelárií na víkend alebo poobede. Nemusíte obmedzovať chod firmy a zároveň nebudete vyrušovať prípadných susedov. Je zrejmé, že sťahovanie kancelárií sa nezaobíde bez bezpečného sťahovacieho auta a firmy, ktorá náklad zabezpečí pred poškodením počas prepravy.

Sťahovanie kancelárií, domácnosti i ťažkých bremien je hlavnou náplňou Golem services. Garantujeme maximálnu profesionalitu, korektnosť a bezpečnú prepravu.

Podunajská 10725 /25 82106 Bratislava II
tel.: +421907777721

Vaša firma ešte nie je v
Zlatých stránkach?

Rýchlo to zmeňte

alebo volajte

02/501 02 888