Aké bannery sú tou správnou voľbou pre vaše podnikanie?

Aké bannery sú tou správnou voľbou pre vaše podnikanie?

Bannery sú nestarnúcou klasikou v oblasti reklamy a propagácie. Aj napriek tomu, že v súčasnosti existujú mnohé ďalšie reklamné prostriedky, bannery sú stále jedným z najpopulárnejších reklamných nástrojov, ktoré si držia stabilnú pozíciu na trhu. S rozvojom technológií sa bannery navyše rozšírili z offline aj do online prostredia. Zistite, ako vybrať správne bannery pre váš biznis.

Čo sú to bannery a ich význam

Bannery sú reklamné plochy či transparenty zvyčajne v tvare štvorca alebo obdĺžnika, ktoré sa vertikálne umiestňujú na fasády budov, steny v prevádzkach, obchodoch a podobne. Bannery sú jednou z najstarších foriem nesvetelnej reklamy.

Vďaka bannerom môžete zaujať vašich potenciálnych zákazníkov a zároveň im podať dôležité informácie o vás, akými sú názov, kontakt či vaša ponuka. Bannermi zvyšujete povedomie o vašej značke či prevádzke a biznise ako takom, čo môže viesť k získavaniu nových zákazníkov a zvyšovaniu predaja. Výhodou bannerov je ich umiestnenie a v prípade originálneho prevedenia taktiež neprehliadnuteľnosť, ktorou dokážete osloviť naozaj široké publikum. Bannery často používajú malé, stredné aj veľké spoločnosti na svoje zviditeľnenie.

Typy bannerov

Keďže rozvoj technológií neustále napreduje, aj v oblasti bannerov dnes máme na výber viacero typov. Tým prvým sú laminované bannery. tie sa vyznačujú nižšou cenou a tvrdším materiálom, s ktorým sa ale ťažšie manipuluje. Navyše, laminované bannery oveľa horšie znášajú mínusové teploty v zimnom období a ich životnosť je 1 až 2 roky.

V rámci laminovaných bannerov rozlišujeme taktiež reflexné bannery. Tie disponujú schopnosťou odrážať svetlo po nasvietení v noci, čím je dosiahnutá v podstate 24 hodinová viditeľnosť, podobne ako ponúka svetelná reklama. Takéto bannery sú skvelou voľbou najmä pre dlhodobé kampane.

Ďalšou možnosťou sú liate bannery. Oproti laminovaným sú liate bannery oveľa odolnejšie voči poveternostným vplyvom a roztrhnutiu. Zároveň sa vyznačujú sa i dlhšou životnosťou, ktorá je 4 až 5 rokov. Liate bannery sú vhodné na interiérovú aj exteriérovú aplikáciu. Môžete ich aplikovať na billboardy, výstavné plochy či do show roomov. Oproti laminovaným bannerom však treba rátať i s vyššou cenou.

Veľmi obľúbenou voľbou do interiérov aj exteriérov sú blockout bannery. Disponujú charakteristické vnútornou vrstvou, ktorá je čierna a tým zabraňuje presvitaniu. Blockout bannery sú tak vhodné na obojstrannú tlač.

Na fasády, kovové konštrukcie či iné veľké plochy sa využívajú mesh bannery. Tieto bannery sú vysoko odolné voči silnému vetru a nepriaznivým vplyvom. Pri výbere bannerov sa vždy riaďte rozpočtom, dĺžkou kampane a tiež plochou, na ktorú plánujete banner umiestniť.

U nás v Neon OKAVER vám vždy radi a ochotne poradíme a pomôžeme s výberom toho správneho banneru pre váš biznis. Okrem toho vám ponúkame i rôzne ďalšie prostriedky svetelnej i nesvetelnej reklamy, akými sú LED displaye, svetelné výstrče, polepy výkladov a automobilov, neónovú reklamu, totemy a mnohé ďalšie. Neváhajte, prezrite si našu ponuku a získajte nových zákazníkov aj vy.

12 95615 Kovarce
tel.: +421911149775

Vaša firma ešte nie je v
Zlatých stránkach?

Rýchlo to zmeňte

alebo volajte

02/501 02 888