sklamany zakaznik:
Automatický kotol Tekla Draco Tytan 4W nám dodal, montoval a spúšťal pán Šimurda. Bolo to v čase keď ešte firma TEKLA s pánom Šimurdom spolupracovala, neskôr s ním spoluprácu ukončila. A to je možno aj dôvod prečo pan Šimuda reaguje tak ako reaguje.
Od začiatku boli s kotlom problémy, ale vždy to bolo pánom Šimurdom okomentované, že môže byť problém s uhlím alebo, nastavením posunu podávača alebo nastavením dúchadla vzduchu atd., že treba skúšať vyhovujúce nastavenia. Problém sa blížil k termínu skončenia záruky o čom sme pána Šimurdu aj informovali (ale len ústne) ten sľúbil, že až začneme pravidelne kúriť v čase vykurovacieho obdobia príde sa na to pozrieť, ale už neprišiel, už bolo po záruke! Tak sme si museli pomôcť sami. Na internete som našiel spoločnosť NOVITERA výhradný distribútor automatických kotlov na pevné paliva značky TEKLA pre Česku a Slovensku republiku. Tam mi cez internet pomohli, mnou popísaním problému a poslaním fotodokumentácie zistili, že nemám zapojené tepelné čidlo (snímač) nad štvorcestným ventilom, po jeho zapojení na svorkovnicu riadiacej jednotky bol problém vyriešený. Až vtedy sme zistili, že to nebol problém s kotlom ale s inštaláciou tepelného čidla. Po čase sa nám pokazil termostat dodaný a namontovaný opäť pánom Šimurdom, lepšie povedané pokazil sa prijímač od bezdrôtového termostatu, prijímač ktorý je namontovaný na kotle. Tu nám už nemohla pomôcť ani spoločnosť NOVITERA, lebo taký typ termostatu sa už nevyrába a pri novom by sa musela preinštalovať riadiaca jednotka. Tak momentálne ideme na provizórny manuálne elektronický spôsob. A aby sme problémov nemali málo v poslednej dobe nás vytopilo, keď vytrhlo vypúšťací ventil na bojlery, ktorý osadzoval a dodal inštalačný materiál pán Šimurda. Keď som chcel panu Šimurdovi aspoň ukázať ventil ktorý tam namontoval, ktorý mal dva-tri závity na ktorých pomocou konope držal na bojlery, ani sa so mnou nebavil a pred nosom mi zavrel dvere. Tak načo mi je jeho telefónne číslo keď nechce komunikovať a reagovať ani osobne.