Iveta Kandracova:
Otrasne chovanie sestričky drzá neochotná clovek ai nevie či sa jejj moze niečo opýtať.
Dušan Krajči:
Boli sme v piatok u pani doktorke Mozolovej kožená ambulancia Zvolen lebo sme boli telefonicky objednaný sestrička mi v tedy do telefónu povedala čas 10h45min hlavná vec ked sme tam prišli hneď na nás nakričala že sme boli objednany na 7h.45min ukázala nám aj zošit.Ale ja mam svedka z roboty že povedala 10h45min ináč mala v zošite ako mi povedala.Skrikom nám povedala že si to nemôžme dovoľovať a potom nám dala do ruky papiere ktoré som jej dal že nás už doktorka nepríjme a že nás preobjednala na iný termín.
Ja aj s mamou ktorá má 82rokov sme ostali z jej správania sklamaný že sestrička a doktorka sa správajú takto k svojim pacientom a hlavne keď sa jedná o pacienta s onkologickým ochorením ale nemali by sa správať k žiadnym pacientom takto drzo.Preto sme sa rozhodli napísať správu nie sťažnosť aj na úurád nad zdravotnou starostlivosťou.Takto sa doktori k svojim pacientom správať nemajú lebo sú to vlastne ich zákazníci.
Ak majú nejaké problémy nemajú si zlosť vylieva na pacientoch aj tak tie časi na ktoré objednávajú sa nedodržuju pretože sniektorími pacientami treba pracovať dlchšie a zniektorími kratšie. Mala nás v ten deň zobrať a nevihovarať sa že majú veľa objednaných aj keď v čakarni bol jeden človek.
Jednu hviezdičku dostali za správanie k svojim pacientom a za jednanie s pacientmi.
Uvidíme čo odpíše úrad nad zdravotnou starostlivosťou.
Eva:
Eva F.
Veľmi príjemná lekárka s profesionálnym prístupom k pacientovi.
Miška:
Tiež ako veľa ľudí sa tam nevie dostať. Volám tam 3 denne a ani raz mi ešte nezodvihli. Načo im je vôbec potom telefón? Ak nestíhajú nech zrušia telefón!
Lubo:
K pani doktorke sa neviem vyjadriť, lebo som sa k nej nedostal. Ale chcem sa vyjadriť k sestričke. Bol som tam včera, pretože moja lekárka mala dovolenku a pani doktorka Mozolová ju mala akože zastupovať. Napriek tomu ma sestrička odbila, že ma nezoberie. V čakárni bola len jedna pacientka, žiadny nával. Žiadna empatia zo strany sestričky, pre ňu je zrejme pacient navyše na obtiaž. Teraz sledujem boj sestier za vyššie platy. tejto by som nič nepridal, naopak,,,ubrať a poslať do kurzu slušného správania !!!!!
Andy:
Idem za doktorkou s tým že má svrbí pokožka hlavy, obvodná mi napiísala odporučenie, trištvrte hodinu čakám v čakárni kým vynde von sestrička, opíšem jej problém, diva sa na mňa akoby som spadla z Jablone a vraví mi: toto nie je závažný problém, mame tu aj závažnejšie ochorenia...a poslala má preč...a ja sa teraz môžem aj zblázniť...na doktorku nemôžem povedať ani slovo neošetrovala má neviem zhodnotiť...môj názor len toľko, že takejto sestričke diplom do rúk nepatrí.
schvartz:
Baječná lekárka s vysoko humánnym prístupom a nadštandardnou snahou pomôcť. Jej odlahčujúci prístup pomáha v terapii i keď je možné že ho v nemoci sebestrední pacienti považujú za odťažity. Je jednoducho užasná!
Miloš:
K pani doktorke som šiel ako urgentný prípad, ale odstal som pred zavretými dverami s komentárom, že má dosť pacientov a nepotrebuje ďalších lebo síce bývam v ZV, ale neprehlásil som si tam trvalý pobyt. Asi niekto už zabudol na Hippokratovu prísahu....
Ján Albertus:
Moje skúsenosti s touto ambulanciou môžem hodnotiť len a len pozitívne. Bol som viac krát v tejto ambulancii a vždy som sa stretol len dobrým a ľudským prístupom k pacientovi. Nechcem tu vypisovať oslavné básne ale takto by to malo byť u každého lekára. Takýto prístup lekára ale musím povedať že aj zdravotného personálu ( sestrička ) je ,,polovica,, úspechu pri liečbe pacienta. A preto okrem tohto hodnotenia musím napísať aj jedno veľké ĎAKUJEM !!!
Lucia Boďová:
Maximálne nespokojná ! hrozný prístup človek sa tam nevie absolútne dovolať . klope nič volá nič .Niečo hrozné a to nevravím o tom, že už aj keď som objednaná , dajú sa v tedy na PN a nedajú ani len vedieť že tam nie sú .. ľudia chodia do školy , do práce majú voľno všetko kvôli tomu a oni ani nedajú vedieť akože fakt hrozný prístup
milota:
ja som velmi spokojná s p.doktorkou je príjemná a vie pomôcť dakujem