Stano:
Klamú!nikto ma nekontaktoval a poslali mi mail ze som odmietol prevziať zásielku a vracajú ju späť odosielatelovi
Jaroslav:
Úplne neschopná spoločnosť
Zuzana:
Najhoršia kuriérska spoločnosť čo môže byť. Objednala som si balík a vôbec mi ho nedoručili v stanovenom termíne a keď som písala sťažnosti na ich e-mail tak to nikto neriešil a balík odoslali naspäť bez toho aby ho doručili. Miesto toho aby napísali na seba kontakt aby mohol človek podať sťažnosť tak napíšu si tam e-mail na ktorý Vám nikto neodpoveda.
Anna:
Práve dnes dom dostala balík po dvoch dňoch z eobuv a s dpd som spokojná. Veľmi milý vodič.
Leon:
Objednal som si tovar u slovenského internetového predajcu. V piatok mi prišla SMS z DPD, že v pondelok mi bude doručený balík na moju adresu. V pondelok o 9:54 som dostal ďalšiu SMS, že balík mi doručia v predpokladanom termíne 18:03 - 19:03. Potešil som sa, lebo som vedel, že už budem doma z práce. Ešte som si povedal, ejha, akí sú presní ...18:03... Samozrejme, v uvedenom čase mi nezazvonil nikto pri dverách a ani na telefón. Tak som sa skúsil dopátrať kde je problém. Na stránke DPD som sa až po niekoľkých neúspešných pokusoch, aj po zadaní čísla zásielky, dozvedel, že doručenie mojej zásielky bolo neúspešné. Tak som počkal cca hodinu a zmenil som adresu doručenia na adresu do práce. Samozrejme na druhý deň žiadna odozva. Zase zdĺhavé pátranie. A výsledok? Nikde sa nedovoláte...komunikácia iba cez e-mail(no, neviem či sa to dá nazvať komunikáciou, keď dostanete odpoveď z automatu ...). Skúšal som sa dopracovať k telefonickému kontaktu na nete ... nakoniec som našiel jedno číslo v Zlatých stránkach. Nepomohlo, zase automat, ktorý buď odkazoval na komunikáciu e-mailom alebo Vám oznámi, že zásielka nebola doručená. Tak zase stránka Dpd a pátranie o stave zásielky. Bingo, otvorila sa podrobná informácia o zásielke ... a čo som sa z nej dozvedel? Vraj zásielka nebola doručená (18:49?!?) z dôvodu zmeny adresy!!!! To si naozaj robia srandu z ľudí???!!! Veď adresu doručenia som zmenil preto, lebo mi v dohodnutom termíne balík nedoručili. Dpd nikdy viac!!!!!
Lenka:
Velmi nespokojna ako zakaznik so sluzbou DPD.
Poslala som balik z Francuzska a balik pre moju klientku drzia v centre DPD niekolko dni.
Nemozu vraj najst adresu mojej klientky, pritom jej adresa je normalne uvedena, a okrem toho je tam aj na mna kontakt.
Nikto z dpd sa ma ani neunuva skontaktovat a opytat sa na viac informacii.
Neda sa im dovolat, kontakt je len cez e-mail. Za mna posledny krat so sluzbou DPD.
Michaela:
Veľká nespokojnosť so zamestnancom kuriérskej spoločnosti DPD.
Arogantný, neprofesionálny.
Vidí mladú ženu, tak si myslí, že si môže na nej povyšovať svoje ego!
Pokazený celý deň, ďakujem Vám pán kuriér!
Ľubica:
Nie som spokojna s dpd .uz dvakrat sa mi stalo ze mi balik nedorucili.prvykrat som si ho dala presmerovat do odber.miesta blizko svojho bydliska nakolko som ho nemohla prebrat na adrese kde byvam .bola som nemilo prekvapena ked mi prisla sprava ze balik si mam prevziat u dopravcu az v hričove.Po telef.hovore so zamestnankynou mi bolo oznamene ze mi ho uz druhykrat nedorucia a vraj odber.miesto kam som si ho dala presmerovat bolo uz preplnene?!?.Jednalo sa o maly balicek.Po druhykrat mi balik zasa neforucili vobec v den kedy mali napriek tomu ze mi poslali sms ku s dnom dorucenia,nic mi neprislo a ani sa nikto neospravedlnil aj ked som musela cakat cely den doma.Pytam sa preto ,ako si toto mozu dovolit??? Nie som spokojna a neodporucam tohto dopravcu.
Anna:
Dobrý večer. V pondelok minulý týždeň som odovzdala balík do zberne - predajne v Kys.N.Meste, určený do Anglicka mojej dcére a bola som šokovaná keď dcéra zavolala na 4-deň, t.j. vo štvrtok že dostala balík od Vášho kuriéra. Túto službu som využila prvý krát, bola 100%. Už budem spolupracovať len s Vašou spoločnosťou. Veľmi pekne ďakujem.
MUDr Přemysl Pech:
Aj ked na internete citam prevazne negativne hodnotenie, ja som maximalne spokojny.Pri telefonickom kontakte mna z Hricova velmi ochotne informovali a zcela vycerpavajuco zodpovedali moje dotazy.Som spokojny s cenou aj s rychlostou prepravy /sledoval som pohyb na internete/. Zaver- DPD mozem kazdemu doporucit.
Jozef Barčiak:
Chcel by som Vám vysloviť úprimnú sústrasť k pravdepodobnému úmrťiu Vášho zamestnanca,ktorý sa (dúfam že naveky( odmlčal v Rajci dňa 4. 3. 2016 okolo 12.hodiny.Jedine smrť môže ospravedlniť konanie Vášho,dúfam že bývalého zamestnanca!