Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Vanatova:
Už dlho mi táto spoločnosť doručuje balíky. Uz sa aj stalo, že sa balík stratil, následne našiel. No to čo sa udialo teraz, tak to je vrchol. Balik mi nebol doručený, ale systém DPD ho eviduje ako doručený. Našťastie nebol vopred zaplatený, tak som zvedavá ako vyriešia platbu pre odosielateľa. Neviem kde, kto, čo sa stalo, ale som sklamaná, lebo v tom balíku bolo krmivo pre moje zvieratá. A teraz vlastne ani neviem čo robiť. Napisala som email - odpoveď žiadna. Prisam bohu keby sa dalo, využívam inú dopravnú spoločnosť.
Peter:
žiadny priami kontakt neda sa dovolať ked neni čislo na stranke mate hlavnu stranku prešpikovanu ..... ale čislo kde sa da zatelefonovať neni och
Lubica:
Dna 3.12.2021 som dostala oznamenie e-mailom že zasielka bola doručena do Vašho doručovacieho centra a bude mi doručena 6.12.2021,potom mi bolo znova oznamene že zasielka bola doručena 14.12.2021,takže čakam 2 tyždne,kym mi zasielka dojde.Je to normalne? Nikdy viac by som si Vašu službu neobjednala.
Kriška:
čo tak použiť telefón vy špescialisti! H A M B A!!! Ľahšie je napísať žezásielka nebola doručená!!!
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Nada:
Oznámenie, že zásielka bude doručená 2.2.2018 znamená čakať cely deň? Kto si to môže dovoliť? Hádam by sa mala zvážiť možnosť oznámenia zákazníkovi aj približného času, kedy asi DPD doručovateľ/kuriér doručí zásielku. S inými spoločnosťami je to možne - dokonca je možne kontaktovať kuriéra či kuriér zákazníka. A to už nehovorím
Anonym:
Anonym:
Máte skúsenosti s touto firmou? Váš názor nás zaujímá Napísať hodnotenie
Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Anonym:
Anonym:
Julius Szerencses:
Poslala som balík 23.04 z Holandska do Rimavské janovce, ktorý dorazil do depa Rim. sobota 27 04 2018, ráno o 6 54 a dpd to nebol ochotní dodať do 5-7 km vej vzdialenosti. Moja sestra im volala o 14.30 že, kde je balík a pan ktorý zdvihol telefón bol drzy a povedal jej že oni už končili prácu a balík dostane až pondelok. Ja si myslím že preto platím 24 eur z Hollandska, aby balík bol tam čím skôr.
Denis:
dobry den chcem sa podelit o skusenost nebudem to tu kompletne rozoberat prisiel mi balik kde bol 1,9L Autosampon a ked som ho rozbalil bolo v nom cca 2dc.na flasi bolo vidiet ze nebola nova skor starsia osuchana vsetko som nafotil a poslal k odosielatelovy ten sa vyjadri ze balik je prelepeny paskou DPD Rim.Sobota.podla vsetkeho bol balik otvoreny a sampon vymenevy niekto z kurierov asi aj viem kto to bol ale zatial nechcem dopredu pisat kym to nieje potvrdene.takze takato drzost ze niekto otvori balik a vymeni tovar za pouzity to je vrchol viem aj meno toho kuriera zverejnim ho az potom,ked to bude potvrdene.takze si davajte pozor cez DPD Rim.Sobota urcite nedajte posielat balik ked si nevedia dat rady s nejakym ******** co vymiena obsah balika za pouzity!!! takze cez DPD 0657 neodosielat ani neprimat balik inac sa vam moze stat to co mne!!!
Nikoleta Gerencsériová:
Prepáčte ale jeden z Vášho pesronálu má neskutočný prístup k svojej praci, uz mi trikrat vyčital ze mam si veci objednavať naraz lebo on nema chuť cestovať mimo-do menších dedín..No ako prepáčte som podnikateľka, a on je kuriér jeho prácou je aby roznašal objednané produkty-a to bez komentára!!!raz mi len tak surovo zložil telefon pretože som nevedela ist do rožňavy - pretože on by to mal takto ľahšie-nemusel by ist "mimo"...a raz mi vynadal do telefonu ze on trubil a ze som to nepocula.Má predsa telefon a ma to používať!Otrasný prístup k ľuďom! Keď zistím jeho meno tak Vám to určite napíšem!
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Milos Ragulik:
----0 uplne cele na ***,uz neobjednavam od vas......
Máte skúsenosti s touto firmou? Váš názor nás zaujímá Napísať hodnotenie
Ďakujeme za záujem ohodnotiť firmu, vami pridanú recenziu evidujeme. Keďže našim cieľom je dodávať našim zákazníkom relevantné informácie a pomáhať slovenským podnikateľom vylepšovať svoje služby, firma, ktorú ste práve ohodnotili, má možnosť vyjadriť sa k vášmu názoru. Vaša recenzia bude uverejnená v priebehu najbližších 7 dní.
Jaroslav:
Úplne neschopná spoločnosť
Zuzana:
Najhoršia kuriérska spoločnosť čo môže byť. Objednala som si balík a vôbec mi ho nedoručili v stanovenom termíne a keď som písala sťažnosti na ich e-mail tak to nikto neriešil a balík odoslali naspäť bez toho aby ho doručili. Miesto toho aby napísali na seba kontakt aby mohol človek podať sťažnosť tak napíšu si tam e-mail na ktorý Vám nikto neodpoveda.
Anonym:
Anna:
Práve dnes dom dostala balík po dvoch dňoch z eobuv a s dpd som spokojná. Veľmi milý vodič.
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Leon:
Objednal som si tovar u slovenského internetového predajcu. V piatok mi prišla SMS z DPD, že v pondelok mi bude doručený balík na moju adresu. V pondelok o 9:54 som dostal ďalšiu SMS, že balík mi doručia v predpokladanom termíne 18:03 - 19:03. Potešil som sa, lebo som vedel, že už budem doma z práce. Ešte som si povedal, ejha, akí sú presní ...18:03... Samozrejme, v uvedenom čase mi nezazvonil nikto pri dverách a ani na telefón. Tak som sa skúsil dopátrať kde je problém. Na stránke DPD som sa až po niekoľkých neúspešných pokusoch, aj po zadaní čísla zásielky, dozvedel, že doručenie mojej zásielky bolo neúspešné. Tak som počkal cca hodinu a zmenil som adresu doručenia na adresu do práce. Samozrejme na druhý deň žiadna odozva. Zase zdĺhavé pátranie. A výsledok? Nikde sa nedovoláte...komunikácia iba cez e-mail(no, neviem či sa to dá nazvať komunikáciou, keď dostanete odpoveď z automatu ...). Skúšal som sa dopracovať k telefonickému kontaktu na nete ... nakoniec som našiel jedno číslo v Zlatých stránkach. Nepomohlo, zase automat, ktorý buď odkazoval na komunikáciu e-mailom alebo Vám oznámi, že zásielka nebola doručená. Tak zase stránka Dpd a pátranie o stave zásielky. Bingo, otvorila sa podrobná informácia o zásielke ... a čo som sa z nej dozvedel? Vraj zásielka nebola doručená (18:49?!?) z dôvodu zmeny adresy!!!! To si naozaj robia srandu z ľudí???!!! Veď adresu doručenia som zmenil preto, lebo mi v dohodnutom termíne balík nedoručili. Dpd nikdy viac!!!!!
Lenka:
Velmi nespokojna ako zakaznik so sluzbou DPD. Poslala som balik z Francuzska a balik pre moju klientku drzia v centre DPD niekolko dni. Nemozu vraj najst adresu mojej klientky, pritom jej adresa je normalne uvedena, a okrem toho je tam aj na mna kontakt. Nikto z dpd sa ma ani neunuva skontaktovat a opytat sa na viac informacii. Neda sa im dovolat, kontakt je len cez e-mail. Za mna posledny krat so sluzbou DPD.
Anonym:
Anonym:
Michaela:
Veľká nespokojnosť so zamestnancom kuriérskej spoločnosti DPD. Arogantný, neprofesionálny. Vidí mladú ženu, tak si myslí, že si môže na nej povyšovať svoje ego! Pokazený celý deň, ďakujem Vám pán kuriér!
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Ľubica:
Nie som spokojna s dpd .uz dvakrat sa mi stalo ze mi balik nedorucili.prvykrat som si ho dala presmerovat do odber.miesta blizko svojho bydliska nakolko som ho nemohla prebrat na adrese kde byvam .bola som nemilo prekvapena ked mi prisla sprava ze balik si mam prevziat u dopravcu az v hričove.Po telef.hovore so zamestnankynou mi bolo oznamene ze mi ho uz druhykrat nedorucia a vraj odber.miesto kam som si ho dala presmerovat bolo uz preplnene?!?.Jednalo sa o maly balicek.Po druhykrat mi balik zasa neforucili vobec v den kedy mali napriek tomu ze mi poslali sms ku s dnom dorucenia,nic mi neprislo a ani sa nikto neospravedlnil aj ked som musela cakat cely den doma.Pytam sa preto ,ako si toto mozu dovolit??? Nie som spokojna a neodporucam tohto dopravcu.
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anna:
Dobrý večer. V pondelok minulý týždeň som odovzdala balík do zberne - predajne v Kys.N.Meste, určený do Anglicka mojej dcére a bola som šokovaná keď dcéra zavolala na 4-deň, t.j. vo štvrtok že dostala balík od Vášho kuriéra. Túto službu som využila prvý krát, bola 100%. Už budem spolupracovať len s Vašou spoločnosťou. Veľmi pekne ďakujem.
Anonym:
Anonym:
MUDr Přemysl Pech:
Aj ked na internete citam prevazne negativne hodnotenie, ja som maximalne spokojny.Pri telefonickom kontakte mna z Hricova velmi ochotne informovali a zcela vycerpavajuco zodpovedali moje dotazy.Som spokojny s cenou aj s rychlostou prepravy /sledoval som pohyb na internete/. Zaver- DPD mozem kazdemu doporucit.
Jozef Barčiak:
Chcel by som Vám vysloviť úprimnú sústrasť k pravdepodobnému úmrťiu Vášho zamestnanca,ktorý sa (dúfam že naveky( odmlčal v Rajci dňa 4. 3. 2016 okolo 12.hodiny.Jedine smrť môže ospravedlniť konanie Vášho,dúfam že bývalého zamestnanca!
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Anonym:
Máte skúsenosti s touto firmou? Váš názor nás zaujímá Napísať hodnotenie
Rýchlo to zmeňte
alebo volajte
02/501 02 888