Aké bannery zvoliť?

Aké bannery zvoliť?

Dnes sú bannery čoraz populárnejšou súčasťou propagácií, reklamám či rôznych prezentácií o ponúkaných službách či konkrétnej firme alebo spoločnosti. Bannery majú množstvo výhod, a pokiaľ zvolíte tú správnu veľkosť, dizajn, farby či písmo a obrazový vizuál a váš banner umiestnite na to správne miesto, máte tak trochu vyhraté. Správne spracovaným a dobre umiestneným bannerom si dokážete získať pozornosť takmer každého.

Akú veľkosť by mali mať bannery?

Úspešné bannery dbajú na každý detail, na bannery nestačí len napísať všetky informácie, ktoré potrebujete posunúť verejnosti či budúcim klientom, aby banner zaujal musí byť kvalitne spracovaný a myslieť na každý detail či už sa týka dizajnu, farby, obrazového vizuálu alebo samotnej veľkosť.

Podľa posledných štúdií sú najviac využívanými rozmery bannerov rozmery 250×250, 468×60 a 728×90, po ktorých nasledujú takzvané klasické boxy ako napríklad 300×300, 200×200 a dobre konvertujúcimi sú rozmery 468×60, 250×250 a 300×300. Podľa ďalších štúdií sú populárne rozmery bannerov i netradičné rozmery ako 990×200, 468×300. Pravdou je, že veľkosť banneru je vhodné prispôsobiť miestu kde bude umiestnený a jeho budúcemu účelu, čiže tomu čo má verejnosti povedať. Často krát si ľudia mylne myslia, že čím väčší banner použijú tým viac ľudí či väčšie publikum zaujmú. Avšak, príliš veľké bannery môžu pôsobiť agresívne a v konečnom dôsledku zaberajú príliš veľa miesta pokiaľ ich umiestnite v interiéri.

Veľké bannery sa hodia napríklad do otvorených priestranstiev, napríklad ako pútače počas športových či zábavných akcií, kde by si malé bannery všimol len málokto. Pokiaľ teda viete, že na vaše bannery sa budú ľudia pozerať z diaľky či budú mať len málo času si ich všimnúť, oplatí sa použiť veľké bannery. Naopak, pokiaľ budete bannery používať počas akcií či podujatí v interiéri, ako napríklad počas konferencií, vernisáží, firemný večierkoch či počas prezentácií a podobne, efektívnejšie sú menšie či primerane veľké bannery tak aby nepôsobili príliš agresívne a zároveň boli dobre čitateľné a dokázali si udržať recipientovu pozornosť. S výberom vhodnej veľkosti banneru sa poraďte s odborníkom, ktorí vám dokáže efektívne poradiť a navrhnúť najvhodnejšiu veľkosť vhodnú pre váš banner.

Kam a ako umiestniť bannery?

Nezabúdajte ani na správne umiestnenie bannerov, je dôležité ich umiestniť tak kde budú efektívne, nie tak kde sa hodia. Častou chybou pri umiestňovaní bannerov je ich umiestnenie napríklad do rohu, pretože tam nikomu nezavadzajú či za nejaký kus nábytku alebo dekorácie a podobne. Bannery je však potrebné umiestniť na miesto kde si ich každý okamžite všimne, napríklad k vstupným dverám, vedľa prezentačného plátna ci na iné miesto kde si banner okamžite získa pozornosť.

Firma Kikaspol vám ponúka široký sortiment materiálov vhodných na výrobu bannerov, reklamných predmetov či iných pútačov. Neváhajte nás kontaktovať.

Dolné Rudiny 2954 /1 01001 Žilina
tel.: +421911516045

Vaša firma ešte nie je v
Zlatých stránkach?

Rýchlo to zmeňte

alebo volajte

02/501 02 888